Skuteczny link building – taktyki i strategie dopasowane do branż - Marketing przy Kawie
Link building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branżLink building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branżLink building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branżLink building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branż
Aktualne metody link buildingu (fot. DiggityMarketing/Pixabay)

Link building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branż

Link building od A do Z: Taktyki i strategie dopasowane do różnych branż
Klaudia Taraszkiewicz

Klaudia Taraszkiewicz

-

specjalista ds. link buildingu, SalesTube

Klaudia Taraszkiewicz

Klaudia Taraszkiewicz

specjalista ds. link buildingu
SalesTube

Odpowiada za realizację projektów dla czołowych marek na polskim rynku. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii outreachowych również na rynkach zagranicznych, w tym w Stanach Zjednoczonych. Systematycznie poszerza wiedzę z zakresu SEO, łącząc podejście analityczne z kreatywnymi rozwiązaniami, które przekładają się na konkretne i mierzalne efekty dla klientów.

Link building to wciąż jeden z fundamentów skutecznego pozycjonowania – mimo dynamicznego rozwoju algorytmów wyszukiwarek i rosnącego znaczenia innych czynników rankingowych. Linki prowadzące do witryny pozostają silnym sygnałem zaufania, autorytetu i wartości treści w oczach Google. Ich jakość, kontekst oraz sposób pozyskania mogą mieć bezpośredni wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to