Skuteczny landing page a kampanie AdWordsSkuteczny landing page a kampanie AdWordsSkuteczny landing page a kampanie AdWordsSkuteczny landing page a kampanie AdWords
Landing page to podstawa, ale jakże istotna (niyazz / Fotolia)

Skuteczny landing page a kampanie AdWords

Skuteczny landing page a kampanie AdWords
Anita Pruchniak

Anita Pruchniak

-

SEM specialist, DevaGroup

Anita Pruchniak

Anita Pruchniak

SEM specialist
DevaGroup

Wysokie ROI i konkretne konwersje to jej główne cele. W ich osiąganiu pomagają jej zdobyte certyfikacje, których lista stale się powiększa.

Podstawą każdej skutecznej kampanii reklamowej w Internecie jest odpowiednia strona docelowa, na którą trafi użytkownik, klikając w reklamę. Jest to zasada tak prosta i oczywista, że często niestety zapominana i zaniedbywana. Tymczasem landing page jest swego rodzaju dłuższą wersją reklamy – musi zawierać rozwinięcie zawartych w niej informacji. Jest to szczególnie istotne w kampaniach typu PPC, jak AdWords czy Facebook Ads.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja