Skuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowychSkuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowychSkuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowychSkuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowych

Skuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowych

Skuteczność reklam rich media w kampaniach wizerunkowych
Formaty reklamowe rich media (RM) mogą mieć większy potencjał oddziaływania na odbiorcę niż formaty standardowe, jeśli odpowiednio eksponuje się reklamowaną markę oraz zapewnia jej stałą obecność w całym procesie interakcji z reklamą. To wnioski z badania przeprowadzonego przez Agorę, Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR), firmę MediaMind i dom mediowy ZenithOptimedia. Badanie przeprowadzono w kampaniach dla marki Garnier Invisi Mineral i Garnier Mineral Men.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się