Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce?W ubiegłym roku głównym impulsem rozwoju była pandemia koronawirusa. Z jednej strony przyczyniła się do powstania nowych sklepów internetowych – decyzja o wejściu w e-commerce stała się dla wielu przedsiębiorców koniecznością i jedyną drogą ratowania biznesu a z drugiej. Z drugiej strony wpłynęła na poszerzenie się grona e-konsumentów. Wielu z nich poznało i polubiło tę formę kupowania, uznając ją za wygodną i praktyczną.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.