Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki - Marketing przy Kawie
Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składnikiSkuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składnikiSkuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składnikiSkuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki
Do dobrego finału prowadzą spójne działania e-sklepu (fot. Pixabay)

Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki

Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki

Ewa Ziętek-Maciejczyk

-

dyrektor ds. projektów i komunikacji,, IAB Polska

Ewa Ziętek-Maciejczyk

dyrektor ds. projektów i komunikacji,, IAB Polska

Pasjonatka digital marketingu z certyfikatem DIMAQ Professional, autorka i redaktorka wielu publikacji. Przez 20 lat pracowała w mediach, m.in. Infor PL, Gremi Media oraz Wiedza i Praktyka. Od 10 lat związana z marketingiem internetowym. Odpowiedzialna za rozwój i strategię, wizerunek firmy oraz kampanie marketingowe. Polonistka po studiach doktoranckich, ukończyła również Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie (kierunki: marketing internetowy, zarządzanie w mediach oraz e-commerce). Ekspertka Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska.

Maciej Kapuściński

-

traffic & webdevelopment director, Result Media

Maciej Kapuściński

traffic & webdevelopment director, Result Media

Odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych, współpracując z kluczowymi klientami agencji. Wcześniej pracował jako starszy specjalista SEM w OMD/PHD Media Direction, następnie SEM manager w grupie Agora. Realizował najbardziej zaawansowane kampanie dla największych reklamodawców w Polsce w kategoriach: finanse – m.in. Axa Direct, Vivus; automotive – m.in. Suzuki, Toyota, Lexus oraz FMCG – m.in. Unilever. Pasjonat analiz oraz strategii marketingowych, z wiedzą popartą wieloletnim praktycznym jej wykorzystaniem w działaniach biznesowych.

Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce?

W ubiegłym roku głównym impulsem rozwoju była pandemia koronawirusa. Z jednej strony przyczyniła się do powstania nowych sklepów internetowych – decyzja o wejściu w e-commerce stała się dla wielu przedsiębiorców koniecznością i jedyną drogą ratowania biznesu a z drugiej. Z drugiej strony wpłynęła na poszerzenie się grona e-konsumentów. Wielu z nich poznało i polubiło tę formę kupowania, uznając ją za wygodną i praktyczną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to