Skóra nęciSkóra nęciSkóra nęciSkóra nęci

Skóra nęci

Skóra nęci
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tym razem w „kąciku mikrobiologa” reklama wirusowa producenta odzieży skórzanej. Wydawać by się mogło, że w takim przypadku powinna to być reklama bardzo śmiała. A tu miłe zaskoczenie – spot jest zmysłowy i pełen humoru.

Do hotelowego holu wchodzi atrakcyjna kobieta, odziana w skórzany płaszcz. Zdejmuje go, siada i usiłuje skupić się nad jakimiś notatkami. Tymczasem na sąsiednim fotelu młody przystojniak skutecznie jej to uniemożliwia. Wpatruje się w nią, uśmiecha, nęci spojrzeniami, słowem uprawia swoisty taniec godowy.

Gdy już sądzi, że całkiem rozbroił bohaterkę naszego spotu, wstaje, podchodzi i kładzie przed nią klucze do swego hotelowego apartamentu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja