Skazani na lojalność (część 2: usługa)Skazani na lojalność (część 2: usługa)Skazani na lojalność (część 2: usługa)Skazani na lojalność (część 2: usługa)

Skazani na lojalność (część 2: usługa)

Skazani na lojalność (część 2: usługa)
Paweł Zbiegniewski

Paweł Zbiegniewski

-

Paweł Zbiegniewski

Paweł Zbiegniewski

Lojalność to relacja, która już niedługo może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Lojalność konsumenta musi jednak być poprzedzona wiernością ze strony usługodawcy. Klient musi widzieć starania, żeby dać się oczarować i odpowiedzieć przychylnością. Dlatego podtrzymywanie takiej relacji jest zadaniem kosztownym, zakładającym wiele wyrzeczeń i dlatego nierzadko zarzucanym przez firmy. Jednak siła tkwiąca w takim związku jest ogromna. Druga część artykułu poświęcona jest lojalności w sektorze usług.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja