Skate'owskie NikeSkate'owskie NikeSkate'owskie NikeSkate'owskie Nike

Skate’owskie Nike

Skate'owskie Nike
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Z czym kojarzy się nam słowo Nike? Z grecką boginią? Nagrodą literacką? Oczywiście, przede wszystkim z producentem ekskluzywnej odzieży i obuwia sportowego. Z firmą, która ubiera największe gwiazdy tenisa (np. Andre Agassi), koszykówki (Lebron James) czy futbolu. Obecnie Nike zamierza wejść na deskorolki.

Już niedługo nazwa ta kojarzyć się nam może również z luźnymi, obniżonymi w kroku spodniami skate’ów, czyli osób uprawiających wyczynową jazdę na deskorolce. Produkcja obuwia dla tak specyficznej grupy to dość ryzykowne przedsięwzięcie. Przecież luzackie ubrania i styl graffiti niewiele mają wspólnego ze znaczkiem klasycznej Nike – przynajmniej na pierwszy rzut oka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja