Nike w biznesowych kłopotach: jakie są przyczyny? - Marketing przy Kawie
Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?
Budowanie kultowej marki wymaga czegoś więcej niż analityki (fot. matreding/Pexels)

Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?

Skąd wzięły się kłopoty marki Nike?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Spadek sprzedaży, brak innowacji, rezygnacja ze współpracy z sieciami tradycyjnych sklepów. Nadmierna wiara w dane kosztem kreatywności i doświadczenia marketerów. Stanowisko stracił prezes Nike, ale przyczyny kłopotów są głębsze i mogą dotknąć również inne globalne firmy. Dotyczą tego, jak korporacje powinny budować wartość dla klientów.

Katastrofy naturalne, zanim nadejdą, bywają zapowiadane przez subtelne sygnały. Dziwne zachowania zwierząt na ziemi, nerwowo latające ptaki, nietypowe odczucia mieszkańców okolicy. Tego rodzaju znaki przyciągają uwagę, ale nie skłaniają do konkretnej reakcji, bo wcale nie muszą niczego zwiastować. Katastrofa biznesowa Nike miała swój zwiastun. Było nim marcowe spotkanie z inwestorami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to