Spadek sprzedaży, brak innowacji, rezygnacja ze współpracy z sieciami tradycyjnych sklepów. Nadmierna wiara w dane kosztem kreatywności i doświadczenia marketerów. Stanowisko stracił prezes Nike, ale przyczyny kłopotów są głębsze i mogą dotknąć również inne globalne firmy. Dotyczą tego, jak korporacje powinny budować wartość dla klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Katastrofy naturalne, zanim nadejdą, bywają zapowiadane przez subtelne sygnały. Dziwne zachowania zwierząt na ziemi, nerwowo latające ptaki, nietypowe odczucia mieszkańców okolicy. Tego rodzaju znaki przyciągają uwagę, ale nie skłaniają do konkretnej reakcji, bo wcale nie muszą niczego zwiastować. Katastrofa biznesowa Nike miała swój zwiastun. Było nim marcowe spotkanie z inwestorami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.