Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?

Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?

Skąd wziął się sukces kampanii Pascal kontra Okrasa?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Miała być kampania, jakich wiele, trwająca najwyżej rok. Wyszła jedna z najlepszych akcji ostatnich lat, windująca sprzedaż Lidla. Skąd ten sukces, skoro konkurencja kucharzy celebrytów w reklamach jest dość spora?

Wystarczy pobieżne wyliczenie: Robert Makłowicz promował Tesco, Magda Gessler środek na trawienie Ulgix, przyprawy i płyn do zmywania Ludwik, a Wojciech Modest Amaro… farby Magnat. Do sukcesu Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy nikt się nie zbliżył.

Jak chwalą się organizatorzy, w szczytowym punkcie Lidl zaangażował ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU – Megapanel PBI/Gemius za marzec 2015 roku), rozdał klientom 1,2 mln książek z przepisami, przygotował ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się