Wystarczy pobieżne wyliczenie: Robert Makłowicz promował Tesco, Magda Gessler środek na trawienie Ulgix, przyprawy i płyn do zmywania Ludwik, a Wojciech Modest Amaro… farby Magnat. Do sukcesu Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy nikt się nie zbliżył.
Jak chwalą się organizatorzy, w szczytowym punkcie Lidl zaangażował ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU – Megapanel PBI/Gemius za marzec 2015 roku), rozdał klientom 1,2 mln książek z przepisami, przygotował ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |