Siusiający przedsiębiorca - Marketing przy Kawie
Siusiający przedsiębiorcaSiusiający przedsiębiorcaSiusiający przedsiębiorcaSiusiający przedsiębiorca

Siusiający przedsiębiorca

Siusiający przedsiębiorca
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Metafory potrafią być zwodnicze. Należy unikać sytuacji, w której odbiorcy zobaczą osobę na kacu, „która ma mdłości i sika w parku”, zamiast człowieka o doskonałym samopoczuciu, bo skorzystał z twej oferty. Przykładem broszury Banku BPH PBK.

Co robi osoba na zdjęciu po prawej? Według mojego administratora osoba ta po prostu sika pod drzewem. Ale mój administrator jest kobietą, która nie zdaje sobie sprawy z tego, że siusianie bez używania rąk do „sterowania przekazem” jest samo w sobie wielką sztuką. Dla mnie wygląda to bardziej, jakby ów mężczyzna miał za sobą zbyt szaloną noc, mocno zakrapianą alkoholem i próbował przyjść do siebie, uderzając głową o pień drzewa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja