Singiel XXI wieku - Marketing przy Kawie
Singiel XXI wiekuSingiel XXI wiekuSingiel XXI wiekuSingiel XXI wieku

Singiel XXI wieku

Singiel XXI wieku
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Żyjemy w czasach, w których najnowsze technologie znacząco wpływają na trendy rynkowe. Kto nie jest na bieżąco z nowinkami technologicznymi i wiążącymi się z nimi gustami społeczeństwa, ten szybko przestaje liczyć się na arenie marketingowych zmagań. W ciągu ostatnich miesięcy dość śmiały eksperyment przeprowadził brytyjski zespół rockowy Keane. Po raz pierwszy w historii nośnikiem singla muzycznego została pamięć USB!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to