Im dłużej trwała niedawna kampania prezydencka, tym bardziej konkurencyjne propozycje wyborcze upodabniały się do siebie w treści. Ważne stało się więc znalezienie skutecznego wyróżnika dla określonego kandydata na prezydenta i jego wizji państwa. „Wyróżniaj się lub zgiń”, głosi jedna z podstawowych zasad marketingu, również politycznego. Obaj kandydaci zaczęli zatem budować przekaz na tym, co dzieli. Na ironię zakrawa fakt, że teraz wspólnie muszą budować koalicję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |