Siła plotki jako motyw reklamowySiła plotki jako motyw reklamowySiła plotki jako motyw reklamowySiła plotki jako motyw reklamowy

Siła plotki jako motyw reklamowy

Siła plotki jako motyw reklamowy
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Ludzka słabość do plotkowania nie omija chyba żadnej grupy i żadnego środowiska. W zasadzie nie jest to coś, czym można się szczycić. Nie przeszkodziło to jednak marketerom agencji Rethink z Vancouver w stworzeniu zgrabnych spotów reklamujących kanadyjską markę Solo Mobile i jej najnowszą ofertę: walkie-talkie w telefonie komórkowym. Oto siła plotki w całej okazałości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja