Siła ich, ale na horyzoncieSiła ich, ale na horyzoncieSiła ich, ale na horyzoncieSiła ich, ale na horyzoncie

Siła ich, ale na horyzoncie

Siła ich, ale na horyzoncie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W InternetBeta 2009 uczestniczyło 300 osób z branży internetowej, a zatem zarówno blogi, media społecznościowe, jak i mikroblogi pełne są relacji na żywo i komentarzy, wideorelacji i podsumowań. To wielka siła tego spotkania, które ma szansę stać się głównym dorocznym wydarzeniem branży interaktywnej.

Nie pojawił się Janusz Palikot – ku szczeremu żalowi wszystkich uczestników, a szczególnie Jarosława Sobolewskiego, który w imieniu IAB Polska chciał przedstawić posłowi całkiem pokaźną listę kwestii do rozważenia. Nie było też drugiej zapowiadanej gwiazdy, przedstawiciela agencji Fantasy Interactive.

Wysłuchanie wszystkich prelekcji było zadaniem niewykonalnym ze względu na układ sesji, niniejsze podsumowanie nie może mieć więc charakteru pełnego i ogarniającego całość podejmowanej problematyki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja