W InternetBeta 2009 uczestniczyło 300 osób z branży internetowej, a zatem zarówno blogi, media społecznościowe, jak i mikroblogi pełne są relacji na żywo i komentarzy, wideorelacji i podsumowań. To wielka siła tego spotkania, które ma szansę stać się głównym dorocznym wydarzeniem branży interaktywnej.Nie pojawił się Janusz Palikot – ku szczeremu żalowi wszystkich uczestników, a szczególnie Jarosława Sobolewskiego, który w imieniu IAB Polska chciał przedstawić posłowi całkiem pokaźną listę kwestii do rozważenia. Nie było też drugiej zapowiadanej gwiazdy, przedstawiciela agencji Fantasy Interactive.
Wysłuchanie wszystkich prelekcji było zadaniem niewykonalnym ze względu na układ sesji, niniejsze podsumowanie nie może mieć więc charakteru pełnego i ogarniającego całość podejmowanej problematyki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.