W grze, której nadrzędnym celem jest zmiana ludzkich przyzwyczajeń, nagroda powinna być atrakcyjna. Czy można za taką uznać miano mistrza publicznego siusiania? Amsterdamczycy w niedawnej kampanii społecznej walczyli o ten tytuł ramię w ramię. Zwłaszcza że mogli też zaoszczędzić na podatkach...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tej wiosny obchody Dnia Królowej w Amsterdamie świętowano nie – jak co roku – na pomarańczowo, lecz na kolorowo. Wszystko za sprawą rozmieszczonych w mieście wielobarwnych pisuarów, które zachęcały mieszkańców i turystów do załatwiania swych potrzeb w cywilizowany sposób.
Akcja przeprowadzona została przez miejskiego dostawcę wody Waternet, który we współpracy z agencją reklamową Achtung! postanowił w końcu skutecznie pouczyć osoby, które za toaletę publiczną uznają tak liczne w Amsterdamie kanały.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.