Sięgnąć po cudze wartościSięgnąć po cudze wartościSięgnąć po cudze wartościSięgnąć po cudze wartości

Sięgnąć po cudze wartości

Sięgnąć po cudze wartości
Joanna Krykwińska

Joanna Krykwińska

-

Joanna Krykwińska

Joanna Krykwińska

Czy istnieje recepta na udaną reklamę telewizyjną? Wydaje się, że w dobie spotów ociekających seksem albo bardziej przypominających kabaret czy absurdalny skecz rodem z „Monty Pythona” nie da się przyciągnąć uwagi odbiorcy inaczej niż poprzez zapewnienie mu chwili rozrywki. A może jednak? Nordea zastosowała ciekawy chwyt – w swojej reklamie stworzyła stereotyp Skandynawa – użytkownika Nokii, Volvo i IKEI – i podpięła się pod reprezentowane przez nie wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja