Siedem trendów głównych FMCGSiedem trendów głównych FMCGSiedem trendów głównych FMCGSiedem trendów głównych FMCG

Siedem trendów głównych FMCG

Siedem trendów głównych FMCG
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Konstatacja, że konsument wraz ze swymi preferencjami i potrzebami w stale zmieniającym się świecie również podlega transformacjom, nie jest odkryciem żadnej nieznanej wcześniej prawidłowości. Dla firm istotne pozostaje jednak to, co się zmienia i jak konsumenci adaptują swoje zachowania do nowych warunków. Kolejnym krokiem staje się wprzęgnięcie wytropionych trendów we własną strategię marketingową. O tym, w jaki sposób robi to Nestlé na rynku rosyjskim, mówił dyrektor komunikacji marketingowej tej firmy, Alain Duvaud, podczas ubiegłorocznego Russia Retail & Customer Loyalty Summit w Moskwie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się