Sieci handlowe bez sklepówSieci handlowe bez sklepówSieci handlowe bez sklepówSieci handlowe bez sklepów

Sieci handlowe bez sklepów

Sieci handlowe bez sklepów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przez ostatnich kilkanaście lat Tesco, Carrefour czy Wal-Mart stały się co najmniej równorzędnymi partnerami producentów towarów, które miały na półkach. Ten układ sił zaburzył e-commerce. To tam klienci przenoszą większość zakupów, a tradycyjne sklepy stają się niestandardowymi przestrzeniami reklamowymi.

Jesień 2008 roku, Warszawa. Kilkudziesięciu uczestników konferencji dla szefów sprzedaży słucha wystąpienia dyrektora polskiego oddziału jednej z największych na świecie marek kawy. Prelegent opisuje rosnącą dominację sieci handlowych, które wpływając na projektowanie produktów, ustalanie cen czy zasady dystrybucji, wchodzą na obszar kiedyś zarezerwowany dla producentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja