Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?

Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?

Sieć sklepów w kryzysie – jak się rozwijać, oszczędzając?
Krzysztof Tłuszcz

Krzysztof Tłuszcz

-

Krzysztof Tłuszcz

Krzysztof Tłuszcz

Do niedawna śmiałe plany ekspansji były podstawą strategii niemal wszystkich sieci sklepów. Otwieranie dziesiątków i setek nowych punktów sprzedaży deklarowali prezesi-wizjonerzy najbardziej znanych marek. Projektowanie, prace budowlane, a nawet wykonanie i montaż wyposażenia – trzy w jednym zapewniali producenci mebli i firmy budowlane. Decydowała szybkość i wygoda zlecania jednej firmie – generalnemu wykonawcy realizacji kolejnych sklepów metodą „pod klucz”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja