Srebrny medal polskich siatkarzy na mistrzostwach świata to olbrzymi sukces sportowy. Powody do zadowolenia ma również Polkomtel, czyli właściciel marki Plus. Oficjalny sponsor biało-czerwonych został dobrze wypromowany w trakcie trwania prestiżowej imprezy. Wizerunek operatora jako mecenasa sportu wzmocnił się.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przez ostatnie dni siatkarze przyciągali miliony widzów przed ekrany telewizorów. Oczywiście zainteresowanie rosło proporcjonalnie do stawki poszczególnych gier. W każdym ze spotkań logo operatora telefonii komórkowej było doskonale widoczne. Oprócz transmisji bezpośrednich pojawiało się w licznych powtórkach czy programach informacyjnych. Wszystko to można określić mianem wielogodzinnej reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.