Siatka z PlusemSiatka z PlusemSiatka z PlusemSiatka z Plusem

Siatka z Plusem

Siatka z Plusem
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Srebrny medal polskich siatkarzy na mistrzostwach świata to olbrzymi sukces sportowy. Powody do zadowolenia ma również Polkomtel, czyli właściciel marki Plus. Oficjalny sponsor biało-czerwonych został dobrze wypromowany w trakcie trwania prestiżowej imprezy. Wizerunek operatora jako mecenasa sportu wzmocnił się.

Przez ostatnie dni siatkarze przyciągali miliony widzów przed ekrany telewizorów. Oczywiście zainteresowanie rosło proporcjonalnie do stawki poszczególnych gier. W każdym ze spotkań logo operatora telefonii komórkowej było doskonale widoczne. Oprócz transmisji bezpośrednich pojawiało się w licznych powtórkach czy programach informacyjnych. Wszystko to można określić mianem wielogodzinnej reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja