Na duńskich ulicach można natrafić na billboard przedstawiający roześmianych i roztańczonych ludzi, typowe zdjęcie z sobotniego wypadu do klubu. W reklamie nie byłoby może nic szczególnego, gdyby nie duży, rzucający się w oczy napis „Fuck me I’m famous”. Tak wkracza na duński rynek nowy napój Cult Shaker.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sam produkt – będący mieszanką energetyzującego napoju Cult Energy Activator i wódki – może być postrzegany jako ryzykowne połączenie. Podobnie ryzykowna jest jego kampania reklamowa. O ile billboardy na ulicach można uznać za prowokacyjne, o tyle plakaty w pubach (dostępne także na stronie internetowej napoju www.shaker.nu) niebezpiecznie zbliżają się do granicy pornografii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.