Shake it! - Marketing przy Kawie
Shake it!Shake it!Shake it!Shake it!

Shake it!

Shake it!
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Na duńskich ulicach można natrafić na billboard przedstawiający roześmianych i roztańczonych ludzi, typowe zdjęcie z sobotniego wypadu do klubu. W reklamie nie byłoby może nic szczególnego, gdyby nie duży, rzucający się w oczy napis „Fuck me I’m famous”. Tak wkracza na duński rynek nowy napój Cult Shaker.

Sam produkt – będący mieszanką energetyzującego napoju Cult Energy Activator i wódki – może być postrzegany jako ryzykowne połączenie. Podobnie ryzykowna jest jego kampania reklamowa. O ile billboardy na ulicach można uznać za prowokacyjne, o tyle plakaty w pubach (dostępne także na stronie internetowej napoju www.shaker.nu) niebezpiecznie zbliżają się do granicy pornografii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to