Serce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacji
Nie zapominajmy o sercu (fot. Photogenica)

Serce i rozum w komunikacji

Serce i rozum w komunikacji
Paweł Sala

Paweł Sala

-

dyrektor zarządzający, FreshMail

Paweł Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający
FreshMail

Wykładowca studiów podyplomowych E-marketing w praktyce, realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce. Autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, mówca na licznych konferencjach branżowych.

Człowiek jest jedną wielką emocją. To truizm, ale jakże istotny w marketingu. Oddziaływanie na „rozum” z pominięciem „serca” nie zaprowadzi nas daleko. Warto sobie to jeszcze raz przypomnieć.

W 1983 roku Steve Jobs podejmował usilne starania, aby zatrudnić w Apple’u ówczesnego prezesa PepsiCo – Johna Sculleya. Przyjęcie oferty oznaczałoby dla Sculleya przeprowadzkę z całą rodziną na Zachodnie Wybrzeże. W dodatku pensja oferowana przez Apple była niższa od tej, jakiej się John spodziewał.

Wszystko przemawiało za tym, by Sculley nie skorzystał z oferty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja