Serce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacjiSerce i rozum w komunikacji
Nie zapominajmy o sercu (fot. Photogenica)

Serce i rozum w komunikacji

Serce i rozum w komunikacji
Paweł Sala

Paweł Sala

-

dyrektor zarządzający, FreshMail

Paweł Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający
FreshMail

Ekspert w dziedzinie e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu kampanii nagradzanych i wyróżnianych w konkursach takich jak Golden Arrow, WebStar Creative, Mixx Awards czy Kreatura. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu” i współautor wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych, wykładowca akademicki. Szef grupy ds. e-mail marketingu przy IAB Polska, członek SMB. Juror konkursów IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival.

Człowiek jest jedną wielką emocją. To truizm, ale jakże istotny w marketingu. Oddziaływanie na „rozum” z pominięciem „serca” nie zaprowadzi nas daleko. Warto sobie to jeszcze raz przypomnieć.

W 1983 roku Steve Jobs podejmował usilne starania, aby zatrudnić w Apple’u ówczesnego prezesa PepsiCo – Johna Sculleya. Przyjęcie oferty oznaczałoby dla Sculleya przeprowadzkę z całą rodziną na Zachodnie Wybrzeże. W dodatku pensja oferowana przez Apple była niższa od tej, jakiej się John spodziewał.

Wszystko przemawiało za tym, by Sculley nie skorzystał z oferty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się