SEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookies - Marketing przy Kawie
SEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookiesSEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookiesSEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookiesSEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookies
To był czas intensywnego inwestowania w dane własne (fot. Pixabay)

SEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookies

SEM w 2024 roku – narzędzia AI, zmiany związane z cookies
Aleksandra Skulimowska

Aleksandra Skulimowska

-

SEM associate, DevaGroup

Aleksandra Skulimowska

Aleksandra Skulimowska

SEM associate
DevaGroup

Studentka studiów magisterskich o kierunku „Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce”. Pasjonatka neuromarketingu i jego wpływu na decyzje konsumenta. Prywatnie osoba kochająca książki psychologiczne, podróże oraz poznawanie nowych kultur.

W marketingu cyfrowym rok 2024 z pewnością pozostanie w pamięci jako czas burzliwych zmian i szybkiej adaptacji. W centrum tych zmian znajdowały się dwa główne tematy, które zdominowały ten okres: sztuczna inteligencja (AI) oraz likwidacja third-party cookies. Te wydarzenia odcisnęły piętno na kampaniach, zarządzaniu danymi i rozwoju technologii, dlatego nie da się ukryć, że był to rok przełomowy i eksperymentalny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to