Sekswypadki chodzą po ludziach - Marketing przy Kawie
Sekswypadki chodzą po ludziachSekswypadki chodzą po ludziachSekswypadki chodzą po ludziachSekswypadki chodzą po ludziach

Sekswypadki chodzą po ludziach

Sekswypadki chodzą po ludziach
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Klasyczna kreska i proste historie ukazujące drobne wypadki, których finałem są scenki sugerujące przypadkowy stosunek seksualny. Ta komiksowa kampania nie jest dziełem organizacji pozarządowej czy ministerstwa zdrowia. To akcja MTV, która m.in. jest dowodem na to, jak bardzo zmieniła się pierwsza telewizja muzyczna od czasów szczytu swej popularności w latach 80. i 90. Zdaniem niektórych – za bardzo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to