Seks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenieSeks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenieSeks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenieSeks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenie

Seks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenie

Seks, strach, przemoc, obrzydliwości i zaskoczenie
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Jednym z najważniejszych celów marketera jest wzbudzenie zainteresowania w grupie docelowej. A przebicie się z własnym przekazem w naszych czasach nie należy do zadań najłatwiejszych: wokół pełno zachęt ze strony zarówno konkurencji, jak i reklam neutralnych wobec nas, a jednak przeszkadzających we właściwym odbiorze. We wszystkich tkwi pragnienie przyciągnięcia uwagi choć na chwilę. W tej nieustającej bitwie o uwagę czasem trzeba użyć tak twardego narzędzia, jakim jest szok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się