Seks nasz powszedniSeks nasz powszedniSeks nasz powszedniSeks nasz powszedni

Seks nasz powszedni

Seks nasz powszedni
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Od 20 października marketerzy powinni zaglądać do internetowego seks-portalu „nudge nudge” (nudgenudge.com), nie po to jednak, by poświntuszyć, lecz by obserwować, jak profesjonalnie sprzedawać usługi i asortyment związane z branżą porno-biznesu. Jak zareklamować wibrator? Czy sutener będzie musiał mieć dyplom z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja