Wydawać się może, że każdy z nas jest inny. Jednak takie podejście jest mało użyteczne w biznesie. Trzeba szukać podobieństw wśród różnorodności, aby móc wykorzystać efekt ekonomii skali i po prostu zarabiać na seryjnej produkcji. Na przykładzie działań marki Levi's autor przedstawia ideę trzech piramid – metod segmentacji: klientów, produktów i sklepów (kanałów dystrybucji). Każdy z nas jakoś się ubiera, ale nie każdy wie, jak producent postrzega klientów, jakie zasady rządzą segmentacją. Odpowiednie rozpoznanie klienta pozwala efektywniej do niego dotrzeć – z właściwym produktem umieszczonym we właściwym miejscu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |