Segmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automationSegmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automationSegmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automationSegmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
Dobre ukierunkowanie działań to podstawa sukcesu (fot. Pixabay)

Segmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automation

Segmentacja podstawą strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi marketing automation
Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro. Właściciel Automate it.

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Do znudzenia będziemy powtarzać jedno – dobrze zbudowana strategia działań marketingowych to połowa (jeśli nie więcej) sukcesu. Dlatego warto z uwagą podejść do tego trudnego zadania. Dzięki temu w kolejnych krokach będzie można osiągać małe i duże sukcesy w sprzedaży. Dziś pora zatem na segmentację od strony praktycznej.

O tym, jakie znaczenie ma segmentacja klientów oraz użytkowników, którzy mogą stać się klientami, pisałyśmy już w jednym z artykułów o MA. Tym razem proponujemy jedną z metod segmentacji oraz pomysł na wykorzystanie jej wyników w dalszej pracy z narzędziem automatyzującym.

Od czego więc zaczynamy?
Cel segmentacji danych
Segmentacja posiadanych danych na temat aktualnych i potencjalnych klientów pozwala uporządkować wszystkie działania skierowane na zewnątrz: od kampanii marketingowych, przez działania obsługi klienta, po pracę działów handlowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się