Segmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubićSegmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubićSegmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubićSegmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubić
Daj subskrybentom to, czego oczekują (fot. Pixabay)

Segmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubić

Segmentacja i personalizacja w e-mailach – podstawy, które lubią się zgubić
Magdalena Szyjka

Magdalena Szyjka

-

strategy manager, FreshMail

Magdalena Szyjka

Magdalena Szyjka

strategy manager
FreshMail

Zasila szeregi zespołu marketingu, w którym realizuje szkolenia, spotkania warsztatowe, live’y w social mediach i spotkania z ekspertami w celu szerzenia wiedzy o e-mail marketingu. Sam e-mail marketing to dla niej zaangażowanie, relacja i skuteczność, która wymaga dobrego planu i odwagi do eksperymentów.

Tworzenie spersonalizowanych komunikatów czy właściwy dobór grupy docelowej to zagadnienia stale poruszane w branżowych kręgach. Nie ma konferencji czy szkolenia, które obeszłoby się bez omówienia tych tematów. Tymczasem, zamiast wymyślać nowe sposoby personalizacji, czasem lepiej jest przypomnieć sobie podstawy, bez których trudno w ogóle sprawdzić, czy nasze działania… działają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja