Ściana piersiŚciana piersiŚciana piersiŚciana piersi

Ściana piersi

Ściana piersi
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Pamiętasz rozmiar biustu swojej dziewczyny, żony, kochanki? Kiedy chcesz kupić jej intymny prezent, czy nie rozglądasz się dyskretnie po sklepie, wskazując – "o, mniej więcej taki, jak ma tamta pani"? Na szczęście Holendrzy znaleźli rozwiązanie tej kłopotliwej sytuacji.

Nie jest to może rozwiązanie na skalę masową, na razie jedynie można rzec – koncepcyjne, ale stanowi dość wyraźne światełko w tunelu. Daje nowy wymiar pojęciu „obsługa klienta”. Holenderska studentka wydziału projektowania dla handlu detalicznego (Retail Design – tak, tak, istnieje taka specjalizacja!), Wendy Rameckers zaprojektowała wnętrze sklepu z damską bielizną pomyślane specjalnie dla mężczyzn.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja