Schłodzić paparazzich - Marketing przy Kawie
Schłodzić paparazzichSchłodzić paparazzichSchłodzić paparazzichSchłodzić paparazzich

Schłodzić paparazzich

Schłodzić paparazzich
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Ty naciskasz guzik, my robimy resztę” – brzmiał ponad sto lat temu pierwszy slogan reklamowy aparatu Kodaka, który upowszechnił amatorską fotografię. Dzisiaj, w erze zdjęć robionych telefonem komórkowym coraz częściej myślimy, jak uniknąć sfotografowania. Argentyńska agencja reklamowa wpadła zatem na pomysł, by chronić prywatność gości nocnych klubów, sprzedając jednocześnie więcej piwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja