Satysfakcja klienta bez ubezpieczeniaSatysfakcja klienta bez ubezpieczeniaSatysfakcja klienta bez ubezpieczeniaSatysfakcja klienta bez ubezpieczenia

Satysfakcja klienta bez ubezpieczenia

Satysfakcja klienta bez ubezpieczenia
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ubezpieczyciele budujący wizerunek stabilnych, godnych zaufania marek to jednocześnie racjonalne organizacje finansowe, które muszą maksymalizować swoje zyski. Często robią to, wykorzystując błędy lub niewiedzę klientów.

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia ma na Facebooku 17 tys. fanów. Wśród nich na pewno nie ma Krzysztofa Samborskiego, którego historia obiegła kilka dni temu Internet. Dziennikarz motoryzacyjny poskarżył się na Facebooku, że ubezpieczyciel odmówił mu wypłaty odszkodowania za staranowany przez pijanego kierowcę samochód, ponieważ… sprawca nie potwierdził okoliczności zdarzenia na piśmie, a policja nie przekazała sporządzonej przez siebie notatki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się