Sampling w hotelach – case studySampling w hotelach – case studySampling w hotelach – case studySampling w hotelach – case study
Gdzie można tu zostawić produkt do wypróbowania? (fot. Pixabay)

Sampling w hotelach – case study

Sampling w hotelach – case study
Cezary Leszczyński

Cezary Leszczyński

-

, Incognito Multimedia Systems

Cezary Leszczyński

Cezary Leszczyński

Incognito Multimedia Systems

Sampling jest efektywną formą promocji. Niestety, koszt przeprowadzenia tego rodzaju akcji w placówkach handlowych lub prasie nie należy do najniższych. Czy jest inna droga dotarcia do potencjalnych klientów? Autor artykułu pokazuje, że tak – można znaleźć nowe nisze, atrakcyjną grupę docelową i efektywny sposób komunikacji. Na przykład nocleg w hotelu – to doskonała okazja, aby zachęcić do spróbowania nowych produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja