Samochody Iron Mana - Marketing przy Kawie
Samochody Iron ManaSamochody Iron ManaSamochody Iron ManaSamochody Iron Mana

Samochody Iron Mana

Samochody Iron Mana
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Iron Man 3” bije na całym świecie kasowe rekordy. Można dostrzec wiele analogii między głównym bohaterem filmu a Elonem Muskiem. Założyciel Pay Pala i firmy kosmicznej SpaceX chce teraz zrewolucjonizować motoryzację marką samochodów elektrycznych Tesla.

Kto wie, czy nie bardziej wartościowe dla Muska są porównania do legendarnego Henry’ego Forda. Istotna różnica polega na tym, że Ford podjął pracę inżyniera przed trzydziestką, a pierwszą firmę założył, mając 36 lat. W tym wieku urodzony w Republice Południowej Afryki Musk był już niemal weteranem biznesu.

Pierwszy napisany przez siebie program komputerowy sprzedał za 500 dolarów jako dwunastolatek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja