Wyobraź sobie, że widzisz porzucone kluczyki od samochodu. Co robisz? Zastanawiasz się, kto je zgubił i rozglądasz się pośpiesznie za potencjalnym właścicielem lub autem? A może szukasz zaufanej osoby, której mógłbyś powiedzieć o swoim nietypowym znalezisku? Ostatnio sporo mieszkańców Stanów Zjednoczonych znalazło się w podobnej sytuacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla nich dylemat kończył się w momencie dostrzeżenia etykietki, a w zasadzie zaskakującego na niej napisu. Jego lektura wprawiła w osłupienie wiele osób, ponieważ slogan informował: „Jeśli znalazłeś te klucze – nie zwracaj ich właścicielowi”. Głupi żart? Ukryta kamera? Nie, to forma komunikacji z konsumentem!
Trudno oszacować, ile dokładnie osób już wpadło w pułapkę sprytnie zastawioną przez Nissan North America.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.