Samochód na guziki - Marketing przy Kawie
Samochód na guzikiSamochód na guzikiSamochód na guzikiSamochód na guziki

Samochód na guziki

Samochód na guziki
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wyobraź sobie, że widzisz porzucone kluczyki od samochodu. Co robisz? Zastanawiasz się, kto je zgubił i rozglądasz się pośpiesznie za potencjalnym właścicielem lub autem? A może szukasz zaufanej osoby, której mógłbyś powiedzieć o swoim nietypowym znalezisku? Ostatnio sporo mieszkańców Stanów Zjednoczonych znalazło się w podobnej sytuacji.

Dla nich dylemat kończył się w momencie dostrzeżenia etykietki, a w zasadzie zaskakującego na niej napisu. Jego lektura wprawiła w osłupienie wiele osób, ponieważ slogan informował: „Jeśli znalazłeś te klucze – nie zwracaj ich właścicielowi”. Głupi żart? Ukryta kamera? Nie, to forma komunikacji z konsumentem!

Trudno oszacować, ile dokładnie osób już wpadło w pułapkę sprytnie zastawioną przez Nissan North America.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to