Samochód jak niepełnosprawne dziecko - Marketing przy Kawie
Samochód jak niepełnosprawne dzieckoSamochód jak niepełnosprawne dzieckoSamochód jak niepełnosprawne dzieckoSamochód jak niepełnosprawne dziecko

Samochód jak niepełnosprawne dziecko

Samochód jak niepełnosprawne dziecko
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Radiowy spot japońskiego koncernu motoryzacyjnego Toyota wywołał falę oburzenia amerykańskich słuchaczy. Zakup używanego auta porównano w nim z... adopcją „trudnego” dziecka. Już po tygodniu nieszczęśliwa reklama zniknęła z anten radiowych.

Teatralnie egzaltowany głos określał zakup samochodu z „drugiej ręki” jako niezwykle poważną decyzję – o takim znaczeniu, jakie niesie ze sobą adopcja nadpobudliwego dzieciaka. Na szczęście dla twórców tej reklamy i samej Toyoty była ona najpierw testowana na stosunkowo niewielkim obszarze. Nadawano ją w lokalnych radiostacjach w Salt Lake City i Albuquerque, w środkowo – zachodniej części Stanów Zjednoczonych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to