Radiowy spot japońskiego koncernu motoryzacyjnego Toyota wywołał falę oburzenia amerykańskich słuchaczy. Zakup używanego auta porównano w nim z... adopcją „trudnego” dziecka. Już po tygodniu nieszczęśliwa reklama zniknęła z anten radiowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Teatralnie egzaltowany głos określał zakup samochodu z „drugiej ręki” jako niezwykle poważną decyzję – o takim znaczeniu, jakie niesie ze sobą adopcja nadpobudliwego dzieciaka. Na szczęście dla twórców tej reklamy i samej Toyoty była ona najpierw testowana na stosunkowo niewielkim obszarze. Nadawano ją w lokalnych radiostacjach w Salt Lake City i Albuquerque, w środkowo – zachodniej części Stanów Zjednoczonych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.