W najnowszej serii reklam VW GTI Mk5 copywriterzy Volkswagena postanowili utrzeć nosa MTV z jej święcącym tryumfy programem „Pimp My Ride” (w polskiej wersji: „Odpicuj mi brykę”). Seria reklam „Un-Pimp My Ride” powinna rozbawić każdego, nawet tych, którzy nie gustują w samochodach tejże marki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pimp My Ride cieszy się wielką popularnością wśród widzów MTV. Nic dziwnego – to, co mechanicy potrafią zrobić ze starych, nadających się na złom samochodów, jest wręcz nieprawdopodobne. Można jednak nieśmiało wyrazić zdziwienie: po co komu złom po liftingu? Napakowane elektroniką, podrasowane do granic możliwości, dodatkowo wyposażone w sprzęt audio-wideo stare samochody być może prezentują się okazale.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.