Rzut beretem za granicę dobrego smakuRzut beretem za granicę dobrego smakuRzut beretem za granicę dobrego smakuRzut beretem za granicę dobrego smaku

Rzut beretem za granicę dobrego smaku

Rzut beretem za granicę dobrego smaku
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Oto Strona „moherowego podziemia”, która zrzesza wszystkich, którym moherowy beret bliski jest. Wywołani do tablicy przez złe media i drwiących polityków, razem wołamy: się nie damy!!!, się nie poddamy!!!, się nie oddamy!!! Niech żyje faszyn stajl i dizajn! – Takie ogłoszenie widnieje na advertainmentowej stronie przygotowanej dla promocji marki House.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja