Niektórzy potrafią znieść wiele trudów i wyzwań podglądając ptaki gdzieś na odległych bagnach. Inni wypatrują sław w intymnych sytuacjach. Lee wpadł na niezły pomysł, aby połączyć w jednej promocji obie te formy podglądactwa. Obserwatorzy przyrody i paparazzi... Czyli my?Producent dżinsów Lee w najnowszej promocji „Szukaj Lee za kulisami” wykazał się nie lada pomysłowością. Zazwyczaj produkt promują w naszych mediach albo osoby znane, sławy, albo zwyczajni ludzie, albo też ludzie o niezwykłych umiejętnościach (jak deskorolkarze czy rowerzyści wykonujący swoje akrobacje). Tutaj jednakże mamy do czynienia z całkiem innym podejściem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.