Rzadkie okazy LeeRzadkie okazy LeeRzadkie okazy LeeRzadkie okazy Lee

Rzadkie okazy Lee

Rzadkie okazy Lee
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niektórzy potrafią znieść wiele trudów i wyzwań podglądając ptaki gdzieś na odległych bagnach. Inni wypatrują sław w intymnych sytuacjach. Lee wpadł na niezły pomysł, aby połączyć w jednej promocji obie te formy podglądactwa. Obserwatorzy przyrody i paparazzi... Czyli my?

Producent dżinsów Lee w najnowszej promocji „Szukaj Lee za kulisami” wykazał się nie lada pomysłowością. Zazwyczaj produkt promują w naszych mediach albo osoby znane, sławy, albo zwyczajni ludzie, albo też ludzie o niezwykłych umiejętnościach (jak deskorolkarze czy rowerzyści wykonujący swoje akrobacje). Tutaj jednakże mamy do czynienia z całkiem innym podejściem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja