Ryzykowne zabawy - Marketing przy Kawie
Ryzykowne zabawyRyzykowne zabawyRyzykowne zabawyRyzykowne zabawy

Ryzykowne zabawy

Ryzykowne zabawy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sceny wzajemnej erotycznej fascynacji dwóch kobiet, dość dowcipnie pokazane w spocie Renault, wywołały we Włoszech wielką awanturę. Obrażone poczuły się organizacje gejów i lesbijek, a główne kanały telewizyjne zawiesiły emisję filmu. To pokazuje, że wykorzystanie humoru w reklamie jest ryzykowne: może przynieść spore zyski, ale i porażkę sprzedażową. W Polsce sztandarowym przykładem przywoływanym od lat jest wielokrotnie nagradzana za kreatywność kampania marki Królewskie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja