Zmiana częstotliwości reklamy może być bardzo ryzykowna. Obniżenie częstotliwości o 50% prowadzić może do obniżenia rezultatów o 80%! W miarę kurczenia się budżetów reklamowych powinno się kreować zupełnie nowe plany medialne, zamiast adaptować dotychczasowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co w reklamie jest bardziej skuteczne: dotarcie z przesłaniem reklamowym do miliona odbiorców jeden raz, czy cztery razy do dwustu tysięcy osób, przypadkowo wybranych z miliona? Oczywiście to zależy, ale ogólne doświadczenie uczy, że efektywniejsze jest częste docieranie do mniejszej liczby osób, aniżeli jednokrotne do wielu ludzi. Istnieje kilka powodów tego zjawiska, najważniejsze to efekt uczenia się oraz przypominanie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.