Ryzyko obniżania częstotliwości reklamyRyzyko obniżania częstotliwości reklamyRyzyko obniżania częstotliwości reklamyRyzyko obniżania częstotliwości reklamy

Ryzyko obniżania częstotliwości reklamy

Ryzyko obniżania częstotliwości reklamy
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Zmiana częstotliwości reklamy może być bardzo ryzykowna. Obniżenie częstotliwości o 50% prowadzić może do obniżenia rezultatów o 80%! W miarę kurczenia się budżetów reklamowych powinno się kreować zupełnie nowe plany medialne, zamiast adaptować dotychczasowe.

Co w reklamie jest bardziej skuteczne: dotarcie z przesłaniem reklamowym do miliona odbiorców jeden raz, czy cztery razy do dwustu tysięcy osób, przypadkowo wybranych z miliona? Oczywiście to zależy, ale ogólne doświadczenie uczy, że efektywniejsze jest częste docieranie do mniejszej liczby osób, aniżeli jednokrotne do wielu ludzi. Istnieje kilka powodów tego zjawiska, najważniejsze to efekt uczenia się oraz przypominanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja