Rywalizacja o wyniki zbliżeń - Marketing przy Kawie
Rywalizacja o wyniki zbliżeńRywalizacja o wyniki zbliżeńRywalizacja o wyniki zbliżeńRywalizacja o wyniki zbliżeń

Rywalizacja o wyniki zbliżeń

Rywalizacja o wyniki zbliżeń
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Grywalizacja w promocji bezpiecznego seksu? Szwedzka aplikacja na smartfony pozwalała użytkownikowi na systematyczne gromadzenie danych o jego seksualnych wyczynach. Organizacja stojąca za tą kampanią już od jakiegoś czasu sięga po narzędzia społecznościowe i zachęca odbiorców do współtworzenia działań w myśl zasady, że zapamiętujemy lepiej to, w czym bierzemy czynny udział. W artykule także inne przykłady akcji na rzecz bezpiecznego seksu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja