Rytm rytuałów – rytm marekRytm rytuałów – rytm marekRytm rytuałów – rytm marekRytm rytuałów – rytm marek

Rytm rytuałów – rytm marek

Rytm rytuałów – rytm marek
Grażyna Skarżyńska

Grażyna Skarżyńska

-

Grażyna Skarżyńska

Grażyna Skarżyńska

Pod koniec maja agencje BBDO Worldwide oraz BBDO Warszawa, wchodzące w skład Omnicom Group, ogłosiły wyniki globalnego badania poświęconego lepszemu zrozumieniu rytuałów oraz roli, jaką odgrywają one w życiu konsumenta. Badanie zatytułowane „BBDO – The Ritual Masters” to największy projekt badawczy zrealizowany do tej pory przez BBDO.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja