Rynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautów - Marketing przy Kawie
Rynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautówRynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautówRynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautówRynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautów

Rynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautów

Rynek motoryzacyjny a plany zakupowe internautów
Anna Kopeć

Anna Kopeć

-

Anna Kopeć

Anna Kopeć

Co trzeci internauta planuje w ciągu najbliższego roku zakup samochodu – wynika z przygotowanego przez Gemius raportu „Plany internautów a rynek samochodów nowych i używanych”. Według deklaracji 62 proc. badanych będą to auta używane. Zakup nowego samochodu planuje 30 proc. respondentów, z których większość zamierza przeznaczyć na ten cel ponad 70 000 złotych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to