Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC) - Marketing przy Kawie
Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)

Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)

Rynek mediów i rozrywki 2014–2018 (prognoza PwC)
Globalny rynek mediów i rozrywki w najbliższych pięciu latach będzie rósł w tempie 5% rocznie. W 2018 r. osiągnie wartość 2,2 bln dol. Tradycyjne media nadal będą miały największy udział w przychodach, a TV pozostanie największym medium dla reklamy, ale to media cyfrowe i reklama online będą głównymi motorami wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł w tempie 3,7% rocznie – w 2018 r. będzie wart 12,6 mld dol.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja