RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)

RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)

RWD experience, czyli badania z użytkownikami serwisu (case study T-Mobile Trendy)
Anna Sorbian

Anna Sorbian

-

projektant user experience design, Grupa Unity

Anna Sorbian

Anna Sorbian

projektant user experience design
Grupa Unity

W Grupie Unity bierze udział w projektach m.in. dla takich marek jak Tołpa czy T-Mobile.

Jak przebiega proces oceny user experience złożonego serwisu? Co muszą sprawdzić badacze UX? Jak zrealizować tego rodzaju badanie? Przykład analizy przeprowadzonej na portalu T-Mobile Trendy przez wdrażającą go firmę Unity.

O sukcesie nowego czy odświeżonego portalu przesądza odbiór w grupie docelowej. Czy użytkownicy będą umieli skorzystać np. z przygotowanej dla nich porównywarki telefonów? Czy uznają, że powstające rankingi i zestawienia są dla nich przydatne? Czy odnajdą na telefonie swoją ulubioną sekcję, zazwyczaj przeglądaną na ekranie laptopa? To pytania, które musi zadać sobie projektant serwisu i badacz jego użyteczności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się