Ruletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność AmerykanówRuletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność AmerykanówRuletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność AmerykanówRuletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność Amerykanów

Ruletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność Amerykanów

Ruletka z wakacjami – Heineken testuje spontaniczność Amerykanów
Agata Binczycka

Agata Binczycka

-

Agata Binczycka

Agata Binczycka

Kto z nas nie marzył o locie w nieznane? Spontaniczna decyzja, egzotyczny kierunek, pozornie niewinna zabawa i tylko jeden mały haczyk. Trzeba pojechać natychmiast, rzucić wszystko, zmienić plany i wskoczyć do samolotu w losowo wybranym kierunku. Tak obmyślono to w kampanii Heinekena. A śmiałym internetowym komentatorom ruletkę z podróżami podstawiono wprost pod drzwi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja