Ruch i słońce w służbie outdooru - Marketing przy Kawie
Ruch i słońce w służbie outdooruRuch i słońce w służbie outdooruRuch i słońce w służbie outdooruRuch i słońce w służbie outdooru

Ruch i słońce w służbie outdooru

Ruch i słońce w służbie outdooru
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Outdoor, tak jak wszystkie inne media, poszukuje nowych dróg dotarcia do odbiorcy. Marketerów rzadko kiedy ograniczają już budżety czy brak możliwości technicznych.
Reklama wielkoformatowa, kiedyś dostępna nielicznym, wraz z rozwojem rynku spowszedniała. „Marketingowa masakra”, czyli wzorowane na taktyce armii radzieckiej z drugiej wojny światowej bombardowanie konsumentów setkami billboardów, najczęściej wywołuje dwie rzeczy: wysokie koszty i irytację przechodniów. Dzisiejszy superkonkurencyjny rynek premiuje innowacje – to one zapewniają przewagę nad konkurentami. Reklama zewnętrzna szuka nowych, efektownych rozwiązań, nie zapominając przy tym o prawach rządzących komunikacją marketingową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja