Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)

Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)

Rozszerzone doznania konsumenckie (cz. 1)
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Idea konstruowania coraz to bardziej skomplikowanych wirtualnych światów, stanowiących alternatywę dla materialnej rzeczywistości, ustępuje obecnie miejsca rozwiązaniom pozwalającym obie przestrzenie – wykreowaną i naturalną – połączyć w jedną harmonijną całość. Oczekiwania współczesnego człowieka nie kończą się bowiem, jak przewidywał w latach 80. XX w. William Gibson, na wyzwoleniu się z ograniczeń ciała i całkowitym zanurzeniu w cybernetycznym strumieniu informacji, lecz na doświadczeniu świata w sposób kompletny… we wszystkich jego wymiarach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja