Rozszerzanie marki (brand leveraging; extension) - Marketing przy Kawie
Rozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategiiRozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategiiRozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategiiRozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategii
Brand leveraging czy brand extension? (fot. Pixabay)

Rozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategii

Rozszerzanie marki – odmiany, perspektywy, miejsce w strategii
Jaroslaw Filipek

Jaroslaw Filipek

-

prezes zarządu, Codes Strategie

Jaroslaw Filipek

Jaroslaw Filipek

prezes zarządu
Codes Strategie

Kamis, Ambra, a ostatnio Frugo – to przykłady marek, które już dokonały lub ogłosiły plany różnego rodzaju rozszerzeń. Trwa okres intensywnych zmian na rynku. Spowolnienie gospodarcze zmusza firmy do restrukturyzacji ofert. Firmy słabsze redukują portfolio i dla obniżenia kosztów eliminują nieefektywne oferty. Silne przedsiębiorstwa szukają natomiast okazji, by rozszerzyć działalność na nowe kategorie, rynki lub grupy klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja